Satellite
Show on map
  • Day 10

    Fra Savannah til Folly beach

    June 27, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

    Vi kunne ikke komme hurtigt nok ud af det klamme hotelværelse. Men det var det værd for Savannah som var SÅ smuk🤩 afsted med os kl. 9.
    Jeg sover forsat helt forfærdeligt🙄 sover måske 20-30 minutter af gangen. Jeg vågner hvergang Air con starter - og nej det der ikke en mulighed at slukke den fordi det er det eneste luft der kommer til værelserne. Man kan ikke åbne vinderene og det er også alt for varmt🥵
    Men men men det værelse/lejlighed vi er ankommet til er helt perfekt😍 Alt er nyt og lækkert og så er der lilla tema💜 Så det passer lige til mig - selv hårtørreren er lilla og hovedpuden…. Så jeg kommer med garanti til at sove godt!! (Og fordi Air con nu er en “blæser” som køre stille og konstant)
    På vej her til så vi den største Live Oak😯 Det var vildt. (Men ingen rigtige toiletter - kun et meget meget ulækkert festival wc som var overfyldt og der var 32 grader- føj det var klamt. Dennis fik dog tisset men jeg kunne ikke og var ved at tisse i rørene😅 Så vi blev nød til at køre til den nærmeste Mc Donald for wc og så kunne vi jo lige så godt tage en burger😉 kl. var jo 11.30😀. Derefter en tur på en skøn strand hvor jeg endelig kunne bade🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️ Det ligende Vester havet, dog en hel del varmere.
    Værelset/lejligheden vi kom til var så fed at vi måtte skrive til ejer om vi kunne blive en nat til (fra 2 til 3 nætter) det kunne vi heldigvis💪🏼
    Read more