Satellite
Show on map
  • Day 11

    Charleston

    June 28, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

    Jeg sov desværre ikke godt - måske lidt sidst på natten efter jeg slukkede Air con. Det er noget rod, jeg kan godt mærke det er halvanden uge siden jeg sov rigtigt😵‍💫
    Vi skulle gå en lille morgentur og blev fanget i et kæmpe regnvejr💦💦 og vi blev gennemblødte. Nåh men det regnede (som i styrtregnede) i 5 timer. Vi hyggede os i lejligheden - jeg syntes det var fantastisk at slappe af. Vi kørte en lille tur i Walmart og handlede, et giga supermarked, de er vanvittige de amerikanere med kæmpe stor portioner og 1000 valg muligheder inden for hver fødevare kategori. Kl. 14.30 kørte vi til Charleston og gik og gik. Der var smukt og vejret var skønt🤩 Det dryppede en lille smugle og var dejlig overskyet så jeg kunne trække vejret😄
    Jeg fik meget trætte ben, men hjemme igen måtte vi lige ned og se havet og jeg tog en dukkert.
    Vi tog en let aftensmad vi havde handlet ind til. Brød m. Humus og kalkun og en tomatsalat👍🏻
    Read more