• Day 2

Varme🥵

June 19, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

Hold nu op en nat😵 Vi stod op 02.30😂 Vi drak te/kaffe et par timer. Så forsøgte vi at sove igen kl. 04.30-06.00 - det gik ikke særligt godt🥱
    I bad og heldigvis var der morgenmad kl. 07.00. Så kørte vi ud og handlede, så vi havde vand, kop havregrød(til de hoteller som ikke har morgenmad inkl.) lidt chips, (vigtigt med salt i varmen😉) Vi købte også en køletaske det har vi savnet de andre år.
    Vi var de første turister i Stockyards Fort Worth kl. 09.00
    Vi så alt det turister skal se🤠🐂
    Longhorn og cowboys og verdens største Honky Tonk til 6000 mennesker 40 barer🍻 og 2 scener, og store dansegulve💃🏼🕺🏼🤠 Vi var sunde og spiste en stor salat med kylling i den kæmpe, næsten tomme, honky tonk. Derefter hjem og slappe hele eftermiddagen og bade i poolen på parkeringspladsen. Så typisk ved de her billig hoteller. Det var som en sauna udenfor og TV advarede om den ekstreme varme🇺🇸
    Vi gik lige 400 meter hen på et spisested til aftensmad og svedte hele vejen🥵 Og så kører de den ondeste aircondition 🥶 Så vi må have trøjer med og på🙄.