På badeferie igen😉 Galveston

July 7, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 28 °C

Vi havde ikke rigtigt netværk, så vi kunne ikke ligge vores blog op før her til morgen.
    Vi tog os god til det pragtfulde sted. Vi gik en morgentur i den dejlige overskyet temperatur. Nogen for mig😊 Dejlig morgen mad, bad og så videre på tur. Jeg tog os naturligvis ud over land, så vi kunne opleve noget.
    Vi stoppede og så en stort træ😀 og i en lille by og spiste vores sandwich. Og vi kørt videre og holdt pause ved et gratis akvarium med områdes fisk. De var store😬 Vi kørte forbi alle mulige samfund - rige og meget fattige. Og forbi et atomkræftværk og pKÆMPE industri område hvor de lavede alle mulige giftige ting. Ikke kønt. Den sidste time kørte vi langs havet og så de flotteste huse på pæle.
    Vi ente på vores typiske USA hotel. Men heldigvis lige ved stranden. Nu håber jeg på en solopgang🙏🏻 Vejret er blevet godt igen. Sol og varmt. Dog heldigvis noget køligere her ved vandet, med blæsten.
    Helt tilfældigt er vi landet her samtidig med en af Rasmus gamle venner og deres familie. Dem mødtes vi lige med et par timer og udvekslede erfaringer med Texas. De var lige kommet og vi kunne fortalte dem lidt, de skulle nogle af de samme steder hen som vi har været. Hvor mærkeligt er det lige😳 os fra Strøby Egede og dem fra Strøby.
    Vi spiste udenfor ved stranden og vejen. Det lufter så jeg kan klare de ca. 30 grader. (Som føles som 39!)