Satellite
Show on map
  • Day 1

    Dag 1 - Dubai

    August 6, 2022 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 38 °C

    Na 'n baie lekker troue, met KLOMP interessanthede, is ek en Damian uiteindelik oppad na die wilde weste en vir die eerste keer oppad oorsee... Dankie tog vir my ma en sussies wat ons so mooi help pak het en alles bymekaar gekry het! Met 'n spoed is ons toe nou vanoggend uit die Wittebroodkamer en jaag ons lughawe toe (Ons is mos maar altyd bietjie laat!). Daar het ons heerlik ontbyt saam met Tannie Anita, Oom Roelof, Tant Saar, Oom Anton, Ans, Stefans, Assie, Kabbie, Oom Chris Kerskous en Die Ma (Ja ek moet almal lys, want my waardering is GROOT!), tussen die in check en so deur... Ons vlug was heerlik, bietjie lank, maar lekker! Emirates het ons rerig beindruk! Ons is nou in Dubai en gaan nou maar hier rond drentel op die lughawe tot ons weer verder vlieg... Die lughawe is MASSIEF en BAIE duur! R200 vir 'n melkskommel het my sommer my lus daarvoor laat verloor!
    Ons gaan nie baie aktief op ons fone wees tydens ons Wittebrood nie, so verskoon asseblief as ons julle nie reply nie, maar ons sal daagliks probeer om 'n Pikkewyn op te laai om te wys ons lewe nog...

    Baie groete en liefde!♡

    After an amazing wedding, with A LOT of interesting things, we finally have the privilege to embrace our first overseas trip, as well as our honeymoon. Thank goodness for my mom and sisters who jumped in and helped with all the arrangements and getting everything packed. This morning we left the honeymoon suite in quite a hurry and rushed to the airport (Ya ya, we are always late) ... We met my family there for an amazing breakfast in-between the check-ins and everything, I am so thankful for them joining us! Our flight was long, but amazing. Emirates really impressed us! We are currently in Dubai and will be exploring the Airport while we wait to fly onto our next destination... The Airport is huge, and VERY expensive! I lost my want for a milkshake when I saw it's R200 one...
    We are not going tonbe on our phones often during our Honeymoon, so please excuse us if we are not responding to your messages... We will try to post a Findpenguin daily, to show that we are still alive...

    Lots of love!♡
    Read more