• Day 11

Dag 11 - Pamukkale na Ephesus

August 16, 2022 in Turkey ⋅ 🌙 22 °C

Ons het lekker vroeg opgestaan om vanoggend voor al die ander toeriste by die mineraalbaddens uit te kom. Dit is verskriklik mooi, maar bitter min van die poele het water in. Ons het deur een van hulle geloop en toe vir 'n rukkie met ons voete in die stroom warm water gesit wat deur loop. Dit raak baie vinnig vol daar en ons is toe eers gou terug hotel toe vir ontbyt en om gou ons goedjies te pak en skoon wasgoed te kry! Yeah! Na ons uitgecheck het, is ons terug na die Pamukkale "oord" toe. Daar het ons rondgeloop en na Hierapolis gaan kyk. Dit is 'n vervalle Griekse stad wat net agter die klippe is. Daar is ook 'n ongelooflike Arena wat nog staan en dis nogal iets om te dink dat die mense dit alles gebou het, sonder enige van die toerusting wat ons vandag het. Toe ons daar klaar was, het ons verder gery Ephesus toe. Ons het vroegerig hier aangekom en toe 'n vinnige middagslapie ingewerk. Ons het daarna bietjie in die dorp gaan rondloop. Dis 'n klein dorpie met nie te veel wat gebeur nie en ons het toe besluit om na die naaste strand, wat so 20 km weg is, te ry. Toe ons daar kom het ons seker veraltyd eers gesoek vir parkeer plek. Dis vrek besig daar! Ons het vinnig ons voete in die see gaan sit, dit word die Aegean see hier genoem. Ons het toe maar rondgeloop daar, gekyk na al die mense en stalletjies en toe gesit en natuurlik 'n Nutella wafel geëet... Damian en sy Nutella maak my mal, well, seker eintlik nie... Want ek trek ook voordeel daaruit! Ons het deur die hotel 'n toer vir more probeer bespreek, maar kommunikasie is maar 'n probleem. Ons het dit toe ook self probeer en het besluit dat ons eerder net na die plekke self toe gaan gaan en dan daar 'n gids sal kry. Vir nou is ons doodmoeg en gaan ons heerlik slaap!
    Al ons groete en liefde ♡