Zion Nationalpark

July 16, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

Erhout simmer mitemene feine Zmorge i Tag gstartet und si nomau die schönste Ussichtspünktl vom Bryce Canyon abgfahre. Würkli e sehr ästethische Park😍. Uf üsere Reis fougt aber Highlight uf Highlight, drum si mier scho gli uf em Wäg richtig Zion Nationalpark gsi. Die Fahrt dür dä Park isch die bisher abentüürrichsti gsi. Die rote, änge, kurvige Strasse hei üs chli ad Lammschlucht erinneret und drum hemmer nid nur einisch gschwitzt. De Ervin isch aber heil unde im Tal acho! Begrüesst worde simmer bi mindestens 38° und d‘Suechi nach de Wanderusrüschtig füre nächsti Tag het üs einigi Närve kostet! 🔥🥾🥵

Zum Glück het üse Camping e chline Pool gha, wo mer üs hei chönne ga abchüehle und mitemene feine Curry hemmer üs gstärcht fürd Wanderig am nächste Tag. Ganz nachem Motto der frühe Vogel fängt den Wurm simmer am 4:45 usem Bett use gheit, hei üsi gmietete Neoprensöckli und Wasserwanderschueh montiert, de Wanderstäcke packt und si zum erste abus am Morge losmarschiert. De Bus het üs zum Virgin River gfahre, wo mir die berüehmti Narrows Flusswanderig im Zion Canyon gmacht hei. Mir louft debi im Flussbeet stromufwärts und wird zum Teil bis zude Bruscht nass (vorauem die chlinere Gschöpf, aso d Chanti😉). Ds erste Mau dünkle im Fluss isch zwar rächt chaut - vorauem wenns Morge am 7ni isch - aber d Wanderig a sich isch ungloublech abwächsligsrich, schön und abentüürlech. Mir hei nid nur einisch gstuunet ab dere schöne Natur und hei de Fluss bim uewandere mehrheitlich für üs gha! Es het sich bezaut gmacht so früeh ufzsta. Bim Rückwäg simmer zwar mit de Strömig gschwumme/gloffe, aber es si üs scho gli die vorakündigte Touristemasse entgägegströmt. Wo mer am Mittag wieder devore acho si, het mer fast müesse asta zum usem Fluss usezcho und mir hei die unmöglechste Wanderoutfits gseh; vo de Nonnechutte bis zu länge Jeans isch aues debi gsi. 👖 Zrugg im Ervin hemmer e Rissalat gässe, chli Siesta gmacht und de Pool nomau gnosse. Us Belohnig für die 5-stündig Wanderig simmer am Abe ines feins Resti ga ässe und d Nädi het ändlech ihri 🦐-Pasta übercho. 🧆😍

Ide nächste zwöi Täg wärdit ier ned so vöu vo üs ghöre. Mir gäi im Ervin 2 Täg Ferie, zieh is Luxor Hotel und möche Las Vegas unsicher.🥳 Wenn mer de Jackpot knacke, würde mer de spontan verlängere.💴😎