Satellite
Show on map
  • Day 33

    Lake Tahoe & San Francsico

    July 27, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 21 °C

    Lake Taaaaaaaho oder Lake Tahoooooo mir wüsse leider immer nonig wie mers richtig usspricht. 🗣️ Nachere länge Passfahrt mit Schnee ❄️ (!) simmer mega begeisteret gse vo dere schöne Natur und Landschaft, wo üs ou chli a deheime erinneret het und üs mit chüelere Temperature beschänkt het. E wöukommnigi Abwechslig nach dene heisse Nächt. 🥵 De Camping isch füre Pris leider ned ganz das gseh was mir erwartet hei, de Platz isch sehr schreg gsi und d’Hygienealage ned so suber. Jano, defür simmer i 5 Minute am wunderschöne Zephyr-Strand gse. Znacht hets es Räschterisotto gä und mir hei weder mau Spieli gspielt und ändlech mau ‚The Game‘ besiegt. Am nächste Morge simmer uf nach South Lake Tahoe, hei de Ervin illegalerwis ufemene Supermarkt abgstöut und üse letschti Tag ade Westküste nomau so richtig gnosse, am Strand entspannt und si im erfrüschende, blaue See go bade. Es isch eifach troumhaft gse, mir hei üs chli gfühlt wie am Meer🌊😍.

    Gäge Abe ie hemmer de wohl oder übel die 3.5 stündigi, letschi Etappe uf üs gno und si ist ohni Zwüschefall in San Francisco acho. Früeh simmer is Bett, damit mer am nächste Tag parad si füre Reisetag. Mir si nämlech grad echli beschäftiget gse mit Packe, Putze und useruume, bevor mir am 11 de Ervin hei müesse abgä. Zum Glück isch aues ribigslos gange und mir si ou mega happy gsi, dass üsi Campingusrüschtig ane holländischi Familie witergange isch, wo sich mega drüber gfreut het. 🇳🇱 Gsamthaft hei mir 4‘800 km zrugggleit - woooow, e riese Strecki.🛣️

    Da mer ersch am Mitternacht witer nach New York gfloge si, hei mier am Namitag grad chli Zyt müesse überbrücke. Doch mier wärde ned mier, wenn mer ou für das ned e perfekte Plan usgheckt hätte. Mir füchs si eifach is Shoppingcenter näbem Campingverleih und hei nach däm Monet Wandere, Sand und dreckige Campingplätz üsne Füess wieder mau chli Wellness gönnt.🧽🦶

    Mit de Koffere simmer schliesslich a Flughafe, wo scho die nächsti chlini Challenge uf üs gwartet het: üse Flug isch 3 Stund verspätet gse.. United het aber zum Glück a däm Abe mehreri Flüg uf NYC gha, wo mer churzerhand eine früehner hei chönne nä. Phu, grad nomau guet gange, mir hei nämli die letschte Plätz übercho. ✈️🧑‍✈️😍 Am Gate simmer fast e chli übermüetig gse und hei üs meeeega uf New York gfreut. Mir verrate nur sovöu; mir si sicher da acho. Was mer aues erläbt hei, läsiter i üsem letschte Bitrag.
    Read more