Satellite
Show on map
  • Day 5

    Motor loos of toch niet

    August 2, 2019 in Hungary ⋅ 🌧 18 °C

    Budapest en dag waar ik 4 dagen "rust" heb... 4 dagen op 1 plek.. geen lange stukken op de motor..

    Na lekker wat uitgeslapen te hebben.. 08.00 uur ben ik klaar voor een nieuwe dag. F1 kijken. Het is vakantie dus doe lekker rustig aan... uiteindelijk rond 11 uur rijd ik over de snel weg richting het circuit en zie op de snel een bekende auto. Ik wist dart zee hier waren maar dat je ze dan ook nog tegen komt alvorens je elkaar spreek met van we zijn onderweg is altijd wel leuk. Met veel getoeter haal ik er in en ga er voor rijden. Ik had mijn navigatie dacht ik op het circuit ingesteld maar blijkbaar moesten we een heel eind omrijden. Eenmaal aangekomen bij het circuit parkeren weer de auto en motor achterlaat op het gras en beginnen aan de wandeling. Na ongeveer 200m lopen zien we eigenlik pas hoe ver het berg op lopen is een besluiten we de auto en motor te pakken om dichter bij te gaan kijken... uiteindelijk staan we nu recht voor de in gang op nog geen 10m lopen. Heerlijk morgen gelijk weer hierheen....

    De training dag verliep niet heel droog, maar had ik ook geen regen kleding mee op de motor jammer dan dan maar wat schuilen en nat worden...

    Al bij al een leuke dag op het circuit.

    S avonds zijn we eerst terug gegaan en ons opgefrist op vervolgens gezellig wat te gaan eten in de stad. Vanaf mijn hostel was het 4.5 km lopen dus bestel ik een taxi die mij voor nog geen 5 euro rijdt. Prima... Heerlijk en gezellig gegeten lopen we al snel weer terug naar hun appartement.. zij hebben de hele nacht doorgereden om hoor te komen.. we taaien al snel af en begin mijn terug weg. Zou ik een taxi doen of niet.. Na ik loop het eerste stukje wel ze zaten naast het water en de brug welke in de avond mooi verlicht zijn. Vanuit daar heerlijk over de kade richting het appartement helpen. Overweg ineens nog bekende tegen gekomen nog even gepraat en weer dit op de terug weg..

    Ik kan wel weer hele verhalen type maar foto's zeggen waarschijnlijk meer...

    Foto's deel 1
    Read more