Bali

August 11, 2015 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Stefaan heeft goed geslapen, met de hulp van een half pilletje. Peggy niet zo goed, veel wakker geweest. Het is bewolkt en er is veel wind. Gisteren was een top dag betreffende het weer, nu dus minder maar het trek wel open zeggen ze. We hebben nog de gevolgen van een tyfoon in Taiwan waardoor er meer wolken en wind en golven zijn.
    Geen grote plannen vandaag enkel duiken (eerste om 10:00u) en dan rusten. Vanavond eten we in een restaurant in het dorp als afwisseling.
    Het ontbijt was goed en ik voel me weer jonger met een eitje.(zie foto)
    Tegen 11:00 trek het helemaal open en is het te warm om in de zon te blijven liggen.
    Eerste duik op het wrak met goed zicht, toffe duik, eindelijk wat ik verwacht had. Tweede duik met de Privee boot 10min. varen en een geweldige duik had, haaien, sepia, bumphead, leaffish enz. Net in een aquarium gedoken.
    Na de middag wandelen we langst de weg het dorp uit, hier vinden we een verlaten tempeltjes waar we even rondkijken en een mooi zicht hebben op de baai. Het is echt te warm en bij het terugkomen gaan we eten in de Safety stop bar en restaurant. Geef mij maar een nasi goring en Peggy neemt een chicken burger. Dan terug naar het resort en nog tot 18:30u aan het zwembad gelegen en wat praten met andere gasten.
    Nog een snackje op terras, lezen, foto's bekijken en dan gaan we slapen.