Rusten

August 14, 2015 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Peggy heeft goed geslapen, ikzelf niet. Om zes uur naar de zonsopgang gaan kijken. Heel mooi en anders dan vorige keer. Tegen 8:00u gaan we ontbijten, mmm een lekkere pannenkoek.
    Om 9:00 u aan het zwembad en insmeren. Geen wolk aan de lucht, wordt opnieuw een warme dag. Om 10:00u gaat Stefaan duiken aan de drop-off. Daarna mee aan het zwembad liggen.
    Nog even naar de kamer en om 14:00 opnieuw naar het duikcenter voor een bootduikje op de duikplaats Emerald. Opnieuw zeer mooi maar minder dan de vorige keer.
    Hierna douchen en wandelen naar een plaatselijk restaurant net buiten het dorp. Hier heb je een mooi zicht op de berg. Peggy besteld iets met Tonijn en ik neem de Balinese visschotel. Lekker maar zeer pikant.
    Hierna zien we de zon achter de berg verdwijnen en wandelen nog langst een winkel voor een waterdichte zak en een duik T-shirt ( dank u mama & papa). Nog wat eten en drinken kopen en een ijsje en dan naar de kamer. Hier lezen, foto's, duikboek invullen... Tot we gaan slapen.
    Morgen er vroeg uit voor de laatste duik en een daguitstap.