Reisdag

August 17, 2015 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Beiden goed geslapen en tijdig wakker voor de laatste zonsopgang. We hebben al mooier gezien maar het blijft toch fascineren. De laatste pancake als ontbijt en verder inpakken. Als alles klaar is gaan we nog enkele uurtjes aan het zwembad liggen genieten van de stralende zon. We besluiten om tijdig te vertrekken want het is een feestdag en ofwel zeer druk of juist niet. Om 12:00u staat de chauffeur klaar en brengt ons in 2,5u naar de luchthaven. Geen volk dus op de baan. Hier moeten we dan 2 u wachten alvorens in te checken. Bij het inchecken zien we dat er weer iets mis is, het blijft weer zeer lang duren en we krijgen enkel tickets naar Kuala Lumpur en niet naar Schiphol. Ze echt dat we in KL bij de transfer bali de andere tickets moeten vragen. We hebben echter maar één uur om over te stappen! De gate is nog bezet door een eerdere vlucht en op het laatste momentmoeten we van Gate wisselen. Wat een chaos, boarding door 4 verschillende maatschappijen op de zelfde plaats en allemaal in bussen naar het vliegtuig. Uiteindelijk stijgen we met 50min. vertraging op. In Kuala Lumpur lopen we eerst naar gate C3 waar ons vliegtuig staat en het reeds last call is. Blijkt dat we niet zijn ingecheckt en dus niet op de passagierslijst staan. Dan maar naar de transfer bali, deze zegt dat ze Bali niet goed hebben gewerkt en ons op stand-by gezet. Ze doen wat ze kunnen om ons op de volgende vlucht te zetten maar beloven niet dat onze bagage erbij zal zijn. Dat kan ons op stammend echter weinig deren, als we maar thuis geraken. Een persoon brengt ons naar het vliegtuig dat reeds klaar is met boarden, terwijl men onze bagage zoekt. Ook hier weer vertraging maar uiteindelijk stijgen we op voor een vlucht van 13u naar Schiphol. We nemen een slaappil en hebben het grootste deel,van de vlucht geslapen. We landen in Schiphol omstreeks 7:00u in de morgend. Na paspoort controle ligt onze bagage al op de band. Joepie, toch nog wat geluk. Onze auto staat ook klaar en na 2u rijden zijn we iets voor 10:00u thuis.
    Uiteindelijk zij we net geen 28u onderweg geweest van resort tot thuis. Das een pak sneller als in het heengaan.