Laatste volledige rustdag

August 16, 2015 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag de laatste dag op Bali. Morgen vliegen we naar huis. Geen duiken vandaag want dat mag niet meer. Goed geslapen en op tijd wakker voor de zonsopgang. Anders dan de vorige en alweer mooi. Na het ontbijt gaan we aan het zwemdag liggen. Zonnen en nog eens zonnen. Even in het water om af te koelen en een gaan snorkelen in de zee. Zonder duikgerief is het makkelijker om in en uit het water te gaan. Alvast voor mij toch. Peggy waagt zich daar niet aan en terecht. Na de middag even face time met Veerle en Lynn maar dat was wel met horten en stoten. Er is natuurlijk ook wel enkele kilometer tussen. (+_14500)
    We gaan nog iets eten in het dorp, Peggy noodels en ik een hamburger. Daarna nog wat shoppen, in de fixed prijs winkel is het ineens niet meer fixed prijs. Raar hè, van 90.000 deze middag naar 150.000 nu. We zeggen dat het voordien een andere prijs had en krijgen het daarvoor mee. Vermoeiend hè zo winkelen. We gaan nog aan het terras van het restaurant zitten en betalen al onze rekening met Paypal, zo komen er geen extra kosten bij. Morgen enkel nog het drinken van de minibar en van vandaag afrekenen en dan zijn we bij.
    Trrrrr