• Day 2

Day 1

January 2, 2019 in Chile ⋅ ⛅ 10 °C

V lietadle, najdlhší let cez 12 hodín a na noc. Zaspávame relatívne skoro, veď obsluha sa odobrala tiež do večných lovíšť. Stiesnené podmienky, ale čo by si chcel veď letíš len cez pol planéty. Budím sa a stále je noc , ale už len niečo cez päť hodín zostáva. Vladko vedľa mňa ma dobrý vietor, pospáva a poprdkáva. Chvála bohu sa zobudil a išiel vypustiť draka. Ináč dosť nuda, tak podriemkávam až sme nad kontinentom. Pred Santiagom začínajú Andy tak aj sneh na vŕškoch sa sem tam zračí. Custom, bagážka, cigareta a teplo. Ľudí kopec a dlhé rady, to je prvý dojem z tejto krajiny. Checkneme sa na ďalší let do Punty a znova rada a nejaké to občerstvenie, samozrejme aj tu rada a čakanie nemôže chýbať. Natlačia nás do vyhriateho autobusu a vezú niekam za letisko, asi nás pošlú v balíkoch. Okolo celého letiska vládne čulí stavebný ruch. Meškáme asi pol hoďku. Let prespim, aj tri hoďky sa rátajú. Bez trávky, bez batožiny a s meškaním. Sme v Patagónii. Zdržiavame sa teda na letisku, bo dva kusy batožiny chýbajú, tentokrát to nie som ja. Pre niekoho je to nová skúsenosť. Taxi do hostelu, a ideme to okuknúť, veď svetlo je tu dlho do noci. Pripomína mi to tu Tasmániu, papundeklové domčeky, vykúrené a cosy. Vybehli sme na kopeček na kávu a nejaký ten žvanec. Čašník trávku nemal. Pekné námestičko s Hernandom Magellanom uprostred a kuk do casína. Poprchá, stále svetlo, ale ochladzuje sa. Dáme hygienu, možno dlho ďalšia nebude. A vlastne nespomenul som, že vo Victoria Hostel spíme doslova na recepciiRead more