• Day 3

Day 2

January 3, 2019 in Chile ⋅ ⛅ 11 °C

Budíček už pred šiestou, vraj batožina by tu mohla byť, ale nie som si istý, veď bývame na recepcii. Kúzelník Rudy volá, že kinderko by potreboval a vraj aj Mareček by tu už mal byť. Good timing. V maili píšu, že batožina o piatej. Je šesť a kľud. Auto máme aj tak až od desiatej. Pred ôsmou batožina vykukne. Raňajky, žemle zohriatie na peci v jedálni a instantná káva, takže radšej čaj. Smer nákupné centrum po zásoby, kávička a taxík do požičovne. Všetko to trochu trvá, v hosteli z nás budú mať radosť. Od týpka dostávame tip, kam na nákupy. Vyzdvihneme batožinu a ideme. No shopov so všakovakými pomôckami tu je dosť, ale to čo zháňame nikde. Kopec túlavých psov. No to bude trip, so suchármi. Smer Ushuaia. Nádrž prázdna už od výroby, tak niekde pri letisku dopĺňame, aj hotdog sa pritrafil. A šťastena sa na nás usmieva, pumpár je ochotný pomôcť. My sme ochotný zaplatiť. Asi sa tu čo to zdržíme. Misia splnená, asi 2 hoďky sme sa zdržali. Ideme planinou, fučí, že miestami nám auto uniká pod zadkami. Cestou Valter googli aktivity v Ushuai. Zastávka na koštovku. Čakáme na trajekt a bufetujeme na prednom okne. Vychýrená káva v bufete je nesca z automatu. Žiadny pekný spot na spanie, tak ťaháme až po hranice. Kým sa vybavujú všetky formality slnko zapadá. Cesta medzi hranicami je nespevnená a po tme sa ťažko hľadá stopa. Na Argentínskej strane nám chyba nejaký papierik, ale úradník nerobí z toho moc veľkú vedu. San Sebastián, tu musíme zostať, lebo je tu pumpa. Hľadáme nejaký flek na pláži, až kým nám osud nezahrabal auto, takže parkujeme, stále fučí. Zriadime prechodný domov, lokálny sa zastavujú, kde sa tu vzali, na konci sveta. Po nich nás prepadovka polície spovedá. Navrhujú vytiahnutie, my, nočný kľud. Mali sme viac argumentov. Tetris v aute dopadol celkom dobre.Read more