• Day 4

Day 3

January 4, 2019 in Argentina ⋅ 🌬 9 °C

Budíme sa v Argentíne v Bahia San Sebastian. Vytlačíme auto a pred ôsmou sme na pumpe, ešte zavretá. Fučí. Káva, čierna voda, zubná hygiena, po ôsmej dopĺňame a ide sa na juh. Lietame jak handra, step a vietor sú opäť našimi spoločníkmi. Za Rio Grande sa scenéria mení a začínajú stromy. Pred a po každom väčšom meste je policajná kontrola a Vladko sa váľa vzadu. Lago Fagnano a nejaké výhľady. Stále fučí, v aute to píska cez každé dvere. Dali sme to, najjužnejšie mesto, ono to vlastne už nie je ani na kontinente, bo sme na Isla Grande de Tierra del Fuego. V najstaršej krčme Ushuai si dávame hnusné jedlo. Pár fliaš vina a sme vysmiati. V info dostávame tipy na túry, vyšplháme auto na kopec pod Martial Glacier, ale sneží, tak čakáme, a intenzívne. Aj karty sa dostali na rad. Smer Tierra del Fuego National Park. Ešte pred tým krúžime Ushuaiou autom, aby sme dotankovali. Po ôsmej sa do parku už neplatí, tak hľadáme nejaký dobrý spot na prenocovanie. Nudle a čaj prichádzajú na radu aj s Pablom, ktorý nás vyhadzuje zo super zašitého fleku. Pridávame sa teda k ostatným kempujúcim. Líhame asi o pol noci, dnes je iné uskladnenie.Read more