• Day 27

Day 26

January 27, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 8 °C

O pol tretej zvoní budík. Tak to bol dosť krátky spánok. Expedícia Rainbow Mountain, raňajky po ceste okolo 6tej. Dosť oblakov a prví na kopci. Zrazu nás s koňmi prepadli, že altitude sikness. Využívame toho a pod kopec sa nechávame vyviesť koňmi. Zvyšok po svojich, a nebolo to také jednoduché, stúpame cez 5000, až do 5040 mnm. Ešte aj tu je pes. Oblaky sa rozchádzajú a vidíme ten kopec v plnej kráse. Za chrbtom sa zjaví veľký ľadovec. Tak počko opäť vyšlo objednávkovo. Údolie pod nami sa nám pomaly začína odkrývať. Prichádza aj guide a ruší idilku pár turistom zo skupiny Sexy Lama. Viac ako 45 minút by sme nemali byť hore. Opäť na kone, vedení pohoničmi späť na parkovisko. To praská vo švíkoch. Cválajúc dolu míňame asi tisícku turistov, za nami sa obloha zatiahla, tak nie som istý, či niečo zočili. Kone bola dobrá voľba. V Cusco sme už o tretej, zvyšok omamných látok sa šéruje so Švajčiarmi, zajtra prechádzame hranicu. Dosť času zaberá organizovanie zvyšku zájazdu. Sa aj zotmelo a nedostatok spánku z posledných nocí tiež zanechal stopu. A aj iné. Tak z mesta toho veľa nevidime, not enough of time. Ďalší Talian, tentoraz v reštike. Pred desiatou naskakujeme späť na hop in. Nočný presun do Puno, 3800 mnm. Vyhral som dvojsedačku pre seba.Read more