• Day 30

Day 29

January 30, 2019 in Bolivia ⋅ 🌧 12 °C

Noc v La Paz. Na raňajkách nebola teta zrovna príjemná. Golden Palace videl svoju slávu v 60tych rokoch. Nie je jediný, budovy sú tu v dosť dezolátnom stave. Aj smrádeček a výfukové plyny. Valíme si to mestom. Jemný dážď nás povzbudzuje cestou, sledujeme protestujúcich, až do momentu, kým sa to nerozbehne a do toho ešte slzný plyn. Prefrčali okolo nás s mávajúcimi obuškami, podaktorí to aj schytali. Tí protestujúci. Vdychujúc zbytky plynu sa prekráčame konečne na kávu. Ešte kus mestom a hop na lanovku. S niekoľkými prestávkami sa prelaníme až na nejakú konečnú. V údolí to vizeralo na obrovské mesto, ale keď sme dorazili nad kopec, na planine sa mesto ešte niekoľko krát zväčšilo. Tiež letisko, najvyššie položené, niečo nad 4 tisíc. Tak späť , aspoň sme cestou vyzistili, kde vystúpiť. Cestou do hotela ešte obed z lokálnych stánkov. V hoteli sa moc nezdržíme, bar pred odchodom do Uyuni. Pivo muselo byť fľaškové, bo z pípy to bolo dosť žalostné. Autobus sme našli, okolo deviatej začíname nočný presun. Začalo to vínom, potom večera a cup of tea, z koky. Takýto servis sme neočakávali.Read more