Tag 13: Galapagos - Espanola Island

October 22, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 19 °C

D‘Nacht hüt währed em Segle isch wiedermal maximal Schwankig gsi. Wo mer am Morge am 6:30 hend welle go zmörgele, isches dusse au immerno so wulchig gsi, mer hett gar kei Lust gha zum ihn Tag starte. Trotzdem simmer am halbi 8i mit de Dinghys ufd Española Insle. Am Strand Punta Suarez hets scho tausend Seeleue mit ihrne Babys gha. Uf de Wanderig hemmer na paar Meeresiguanas, Albatrossen und generell viel Vögel gseh, was üse Vogelfan sehr greud het. Zrugg an Board hets en chliine Powernap und Lunch geh. Denn simmer zu üsem letzte Tauchgang gfahre. S‘Wasser isch arschchalt gsi und viel hemmer nid gseh. Defür hemmer immer ih so Höhlene chöne inetauche. Denn simmerna ahnen schöne Strand Gardener Bay gfahre zum chlli chille. Aber ah dem Strand sind 3 toti Seeleue glege und ganz viel Flüüge. Also nid sehr iihladend. Nacher simmer wieder 4h gsegled richtig Insle Santa Cruz. Das heisst es wird ih de Nacht nid gsegled und das find ich super! Uf de Znacht hend sich alli Crewmitglieder wieder richtig schön useputzt und es het en Abschiedsdrink geh. Zum Znacht hetts Hamburger geh und für mich eh feini gfüllti Aubergine jnd zum Dessert en Chueche. De Choch staht gfühlt amel de ganz Tag ih de Chuchi zum eus das Esse chene ahnezaubere. Am Abig hemmer no dörfe is Städli vo de Insle Santa Cruz. Mir sind chli umegloffe und s‘ältere dänische Ehepaar het üs allne na es Bier spendiert. Alles ih allem en seehr glungene Abig gsi und en perfekte Abschluss für die wunderbari Reis!Read more