Satellite
Show on map
  • Day 15

    Tag 15: Amazonas Cuyabeno

    October 24, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 27 °C

    D‘Busfahrt het gfühlt nie ufghört. Am halbi 9ni simmer in Lago Agrio ahcho. Det hemmer churz es Stündli ghaltet und mir hend en feine Zmorge becho. Denn simmer nomal bis öppe am 12i wiiter gfahre bis mer zum Ihgang vom Nationalpark Cuybeno cho sind. Det hend üs die Guides vo de einzelne Lodges abgholt. Zu üsere Lodge Pirañia sind nurno 2 anderi cho. Denn simmer ufeme Böötli 2h lang de Rio Cuyabeno entlang gfahre. Ufem Weg simmer scho paar mal ahghalte zums Wildlife z‘beguetacht. 2 verschideni Affe hemmer gseh (Parahuago und de Masoalehalleaff), Papageie und anderi Vögel. Mir sind eifach so tüüfer und tüüfer ih de Wald inegfahre. Mer cha sichs chum vorstelle. Denn simmer bi üsere Lodge ahcho. Euse Guide, de Miguel, het eus empfange. Er isch Füür und Flame für de Amazonas, voller Energie und gseht us wie en richtige Abentüürer. Es sind na 3 anderi Jungi da gsi. 2 Fraue us Düütschland ( Angi und Ariana) und ein Maah us Kanada (Chris) Hend aber all 3 en nette iihdruck gmacht. Ich denk mir werded guet zgang cho. Es hett Zmittag geh und mir hend üsi Zimmer bezoge. Es isch eh uhuere Hitz. Nacher hemmer us parat gmacht für s‘erste Amazonas-Abentüür. Mitem gliiche Motorboot, wies eus gholt hend simmer richtig einere Laguune gfahre. Ufem Weg hemmer cho en Caiman gseh und es 3-Fingerfuultier. Bi dere Lagune simmer nid s‘einzig Schiffli gsi. Vo allne Lodges ih dere Umgbig sinds cho. Und denn hemmer tatsächlich s‘Glück gha es paar pinke Delfine z‘geh, wie sie ad Oberflächi chömed go schnuufe. Ich bin uf Ecuador mit keim Gedank dassi überhaupt wird Delfine gseh & jetzt au no die 😍 es isch eh wunderbari Abigstimmig gsi und während d‘Sunne untergange isch hend mir zmitzt im Amazonas chöne is Wasser springe und go bade. Es isch unglaublich gsi. Wos den ganz dunkel gsi isch simmer na in Wald selber. Nach gaaanz viel Riesespinn und Frösch spöter simmer wieder zu eusem Boot cho und hend eus uf de Weg zrugg gmacht. Aber de Weg zrugg isch bis ez glaub mis Highlight gsi. Ich ha nonie so en klaare Sternehimmel gsh mit nid nur eim Wülchi. Es isch würklich Atemberaubend gsi. Am 8i simmer den ca. zrugg bide Lodge gsi. Es hett Znacht geh (s‘Esse isch au da wieder sehr fein und mini Vegiwünsch werded berücksichtigt) und de Guide het üs de Morgig Tag erchlärt. Müed simmer is Bett gfalle und zum getoss vom Amazonas ihpfusst.
    Funfact: Die pinke Delfine sind nur pink will mer ihres Bluetgfässsystem deunder gseht. Und wenn sie ufgregt etc. sind, werdeds halt „rot“
    Read more