• Day 12

Viva Don Mucho

May 16, 2009 in Mexico

Vanmorgen de bus gepakt naar Aqua Azul. Het was ruim een uúr rijden met verschillende busjes en zeer de moeite waard. We hebben een heerlijke dag doorgebarcht bij de schitterende watervallen en hyeerlijk gezawommen in het cristal heldere water. Om een uur of vier hebben we een hele snelle bus terug genomen en zijn na een koude douche een paar uurtjes op bed gaan liggen. Rond acht uur gepiekt en gesteven om bij Don Mucho te gaan eten. Dit restaurant ligt vlak naast onze cabana, midden in de jungle....en het is werkelijk een toptent.
    Iedere avond live muziek...vuurdansen....de allerlekkerste cocktails en ijskoude corona met limon....standaard salsa met taco chips.De kaart is werkelijk te gek....vandaag eten we kip met chocoladesaus....en ja Jan...we begrijpen helemaal waarom je het ons aangeraden hebt. Het heeft zelfs iets indisch.
    Na een paar spelletjes regenwormen met een heerlijke Planters Punch of Mojito gaat de avond weer snel voorbij. De nacht werd ruw verstoord door het enorme lawaai van brulapen in onze jungle.....wel gaaf!!
    Morgen gaan we de oude meuk, volgens Mies, van Palenque bekijken..