• Day 389

Terug in Rio de Janeiro

May 28, 2010 in Brazil ⋅ ⛅ 22 °C

We zijn weer terug in Rio. De afgelopen nachten heeft het flink geregend op Ilha Grande...en was het op de dag niet altijd lekker op het strand. Gisterochtend moesten we bij het ontbijt besluiten of we nog een dagje langer zouden blijven...of terug te gaan naar Rio. Er waren tussen de wolken redelijk wat mooie blauwe plekken...wat ons deed besluiten om er nog een dagje aan vast te plakken. En Ilha Grande is goedkoper dan Rio!!

We geen spijt gekregen van onze beslissing...en ook niet van het besluit om een dagtour te nemen naar de groene en blauwe laguna samen met een groep Amerikaanse mede hostal genoten. Op zee was het meer blauw dan bewolkt...en we hebben de hele dag lekker en gezellig op het bovendek gelegen. Er was vers fruit aan boord...en er werd regelmatig aangelegd bij een strandje of een restaurantje. Uiteindelijk vielen de laguna�s een beetje tegen...we zijn erg verwend na San Blas! Maar de dag was heerlijk!!
    Vanmorgen hebben we na het uitgebreide ontbijt onze spullen gepakt en per boot en bus zijn we terug gereisd naar Rio....waar het volgens Paul, de eigenaar van Vila Leonor, de afgelopen dagen slecht was geweest. We hopen toch nog wel wat mooi weer te pakken hier in ons laatste weekje....ja, ons laatste weekje. Volgende week om deze tijd zijn we thuis.......