De laatste dagen...

May 31, 2010 in Brazil ⋅ ⛅ 22 °C

De laatste dagen...
    Het is slecht weer in Rio. Gisteren konden we nog genieten van wat zon in de middag op Ipanema beach....maar vanmorgen was het grijs en donker...en regende het. De vooruitzichten tot donderdag zijn slecht. Helaas!!
    Vandaag zijn we nog wat boodschapjes aan het doen....beetje wandelen door de stad....en geld halen voor de laatste keer (hopelijk). Geld halen is echt een probleem met een normale bankbas in Rio. Vaak worden de passen niet geaccepteerd...of is er een opname limiet per dag. We lopen niet graag met veel geld over straat....maar we zijn hier genoodzaakt om meerder keren per week te pinnen.
    Tevens willen we nog wat dingen bezoeken deze week. Morgen gaan we met Clarice naar de farvella om een groep dames te ontmoeten die handwerk maken. We willen nog wat foto´s maken...en als het weer het toelaat deze week ook nog één van de uitzichts punten van Rio bezoeken. Vanavond is het jaarlijkse Samba straatfeest in de favella´s....maar de vraag is of het doorgaat. We horen vanmiddag wel van Paul of we gaan.
    Verder is het aftellen....en het voelt heel vreemd! Overmorgen moeten we digitaal inchecken....en dan donderdag avond om 22.20 u vertrekken we.....