• Day 3

Blue River

August 6, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 22 °C

Så kom vi til Blue River🥳 hotellet er ikke noget at skrive hjem om, men der er en seng og en masser truckere!

Vi vågnede tidligt og tog morgenmaden på hotellets terrasse kl 7 og så drog vi ellers derudaf… der var perioder hvor vi nærmest kørte i ingenmandsland omkranset af store smukke bjergkæder… det var bare wow flere gange🙃🥰

Undervejs på køreturen kørte vi langs med en flod og jernbanen, hvor vi kørte forbi et godstog, som aldrig set før - 188 vogne, samt et lokomotiv i hver ende… det var voldsomt🤪

Vi kom til Clearwater, hvor vi holdt en god lang pause - fik købt bjørnespray og så begyndte bjergkørslen op til et smukt vandfald Helmcken Falls - voldsomt stort og smukt

Vi nyder alle de skønne og smukke øjeblikke og hinanden… ALT er bare stort i Canada og vi bliver imponeret hver gang vi ser en indfødt, deres bil/lastbil, bjergene, vejene mv… 😀

Aftenen er afsluttet med en river Safari - dog uden at se noget dyr… men en betagende smukke natur og ikke mindst en sol der skinnede i den blikstille flod❤️