Farvel Emerald 🥲 - goddag Golden

August 15, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 30 °C

Vi var tidligt oppe idag - kl 5.25 ringede vækkeuret, for vi havde besluttet os for at vi ville se solopgangen over den smukke maleriske sø. Erik sørgede for morgenkaffe og så sad vi bare i det stille og kiggede på solen der langsomt steg op over bjergene og reflekterede mod bjerget og ned i søen ❤️
    Det har været lækkert med lækkert på, på Emerald… billederne kan ikke engang beskrive virkeligheden, - det er klart et MUST at tjekke dette sted. Det er et rent paradis.
    Vi havde satset på en kano tur på søen, men vi orkede ikke at stå i køen og give 500 kr. pr time, var lige i overkanten

Vi satte kursen mod Golden og ville køre ad en smuk rute og noget af en omvej. Det gav os dog nogle flere kilometer, så der herskede lidt rækkevidde angst, da bilens tank nok skulle være fyldt lidt op - men vi nåede en tank, inden den var helt tom 💪🤩
    Køreturen synes vi dog ikke levede op til beskrivelsen og vi måtte også tjekke lidt op på skov brandene, som vi skulle passere… don’t worry, det var IKKE tæt på 🤗
    Nu er vil landet i Golden for en enkelt nat, vi vil tjekke byen lidt ud i aften og ellers slappe af med en drinks (eller 2) og hygge med spil og læsning ❤️