Tag 6

May 29, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 6 °C

Hüt bini duregfrorre in Tag gstartet. Die letschti Nacht isch leider trotz Heizdecki und warmem Schlafsack ned würkli erholsam gsi. Nach mim übliche Zmorge hani d Autoheizig ufedreht und bi langsam losgfahre. Nach guet 1h Fahrt hets endli ufghört regne und anstatt de lang ersehnte Sunne ischs cho goge schneeie. Richtig dicki Flocke sind uf de Windschutzschiibe glandet und mini Sorg isch gwachse bezüglich de konstant sinkende Temperatur. Bi under 0°C hani denn scho mal läär gschluckt und mir überleit wie ich die kommende Nächt dörf verbringe. Nach langem überlegge isch denn de Entschluss gfalle, dassi imene Hotel wird schlafe. Zum Glück sind s Mami und de Papi zur Stell gsi und hend mir grad chöne wiiterhelfe und Hotels empfohlene wo guet sötted sii. Schnell druf abe hani den buecht und bi knapp 1h spöter ahcho. Da hani nach churzem Entspanne mini wiiter Reis umplant und em Wetter ahpasst. Nach dem bini fein goge esse. Jetzt gnüssi mis warme Bett und wird sicher glii goge schlafe gah zum die Stunde nahhole woni letscht Nacht ned gha ha.Read more