Satellite
Show on map
  • Day 20

    Mosjøen

    July 5, 2020 in Norway ⋅ ☀️ 22 °C

    I dag har vi prøvegått Helgelandstrappa 🐕😅
    Zorro tror jeg er en av de hundene i Norge som har gått flest trappetrinn 🐕 Og det er helt tydelig at det ikke lenger er noe han foretrekker når han skal ut på tur 😝
    Men, en hund strekker seg helt inn i døden for å tilfredstille sin eier! Og det tror jeg mange hundeeiere bør tenke over 🧐

    For i dag, fikk Zorro meg til å snu og gå ned igjen. Han nektet regelrett å gå videre og viste tydelige tegn med halen mellom beina og liksom snu seg vekk. Jeg har ikke lyst til dette 🐕

    Jeg brukte litt tid på situasjonen, for vi er jo «gamle» begge to. Vi satte oss ned for å hvile og kose litt. Etter noen minutter og litt kjærlighet, spurte jeg om vi skulle gå ned igjen. Responsen overveldet meg følelsesmessig, for den reaksjonen jeg fikk overrumplet meg fullstendig. Halen gikk rett til værs og han trynsleiket meg så til de grader at jeg smeltet fullstendig 🥰

    Det endte med at vi gikk ned og han fikk bestemme tempoet selv 🐕

    Har jo hatt en mistanke om at han begynner å slite litt med skuldre og hofter som sin far... Men, det er ingen ting som tyder på det bare han får velge ruten selv... Da er det ingenting som hemmer 🤥 Så han har kanskje lært hvordan han kan styre utviklingen videre nå 🐕🤪😎

    Vi har gått en lang kveldstur i kveld å, men ingenting som hemmer da nei 🤩

    Skal kanskje ikke nevne det, men været er jo fortsatt helt fantastisk, når du våkner til sol fra skyfri himmel ☀️ Temp. har også i dag vært over 20 °C og det er et yrende folkeliv her 🤪
    Read more