Bali (Canggu)

June 1, 2023 in Indonesia ⋅ ☁️ 28 °C

De Gianni bim Aldi hinterlah bini denn an Flughafe Goldcoast über Sydney uf Bali. Uf dem Flug mit de Jetstar hani s Gepäck wieder gratis durebracht :) willi ghört han dass Canggu es Surferparadies isch, hani d Unterkunft denn dete buecht. D Ihreiseformalitäte sind öppis lang gange, aber de Simkartekauf und d Taxifahrt is LayDay Surfhostel sind relativ schnell gange. Am Abig bini ahchoo, da isch s Hostel aber scho usgstorbe gsi. S einzige was gange isch ih dere nacht sind die 2 Engländer gsi wo im Bett under mir am vögle gsi sind. Nach 10min isch aber au das fertig gsi 🙂 Die erste Täg hani chli Müeh gha zum mit de Lüüt connecte, viel Englender wo nöd würkli neui Kollege hend welle mache, usser vom andere Gschlächt, aber doch au ein rächt coole, aber eltere Spanier wo doch no oft mitchoo isch go ässe und eis go zieh. Plötzli lauft im Hostel eifach de Cedrig Deugelle ah mir verbii woni vom ASVZ und vo früenner pipapo chli kännt han. Mit ihm und anderne vom Hostel uf e Pubcrawl isch schnäll klar gsi, wies au no chan zue und här gah. Die wiitere Äbig sind ähnlich zue und här gange, gliichi Bar-Tours und nachem Oldmans no id Sandbar hehe, woni übrigens mal mini Sandale verlore und über 3 lüüt denn doch no wieder gfunde han 🙂 D tääg sind chli lame gsi, aber bin doch no s eint oder andere mitem 5franke/tag Roller go mache und die eint oder ander Surflektion hani au no gha. S ässe ischbimmer super und mega güünschtig gsi. Ich han denn entschiede Canggu so bald wie möglich z verlah und vor mim Flug uf Labun Bajo no churu uf Ubud z gah.Read more