June 2019

Finish!!!!

June 23 in the Netherlands ⋅ ⛅ 26 °C

Jajajajajaja!!!! We hebben het gehaald!!! Totaal 8011 km op de teller erbij!! Wat was het fantastisch, iedereen bedankt en natuurlijk ook onze nieuwe vrienden van team mini-ons waarmee we samen over de finish reden!! Super!

Dag 17

June 22 in Germany ⋅ ☀️ 18 °C

Vandaag hebben we de snelweg gepakt om de gewenste km te pakken. We zijn beland in Bad Zwischenahn op een katholieke camping. We moeten om 23 u stil zijn. De avond kwam de een na de ander een praatje maken. We zijn dus netjes om 23.45 stilletjes gaan slapen ( wel na een waarschuwing van de eigenaresse)Read more

Polen deel 2

June 22 in Poland ⋅ ⛅ 22 °C

Vannacht lekker geslapen en heerlijk ontbijt gehad. Alles is gelukkig heel gebleven en er is niets uit de auto gestolen! Vandaag pakken we helaas weer de snelweg om de km te kunnen maken. De bedoeling is om Duitsland al bijna door te komen

Dag 16

June 21 in Poland ⋅ ⛅ 20 °C

Vandaag met de 5 andere teams ontbeten en opgeruimd. We begonnen over mooie binnendoor wegen met team mini-ons en de andere teams reden een andere route. Na een halve dag kwamen we er toch weer achter dat deze wegen wel mooi reden maar niet opschieten. Toen de keuze gemaakt om richting snelweg te gaan om de km te kunnen maken die we ook moeten maken. Vlak bij Poznan een hotel gevonden, hier lekker eten en slapen. Onderweg ook nog wel weer wat ooievaars gezienRead more

Dag 15

June 20 in Poland ⋅ ☁️ 27 °C

Vandaag vanaf Letland door Litouwen door naar Polen.. onderweg veel grote velden gras, graan en maïs gezien. Ook veel mooie oude gebouwen en gebouwen die niet afgemaakt lijken te zijn. Op het laatste stukje kwamen we nog 4 andere rally rijders tegen, daarna zijn we op een camping gaan zitten.

Dag 14

June 19 in Latvia ⋅ ⛅ 23 °C

Vandaag hebben we weer 431 km weten te pakken. Riga is een erg mooie oude stad met mooie oude gebouwen. We zijn beland op een stads camping vlak bij raga en vlak bij de zee.