• Day 12

Ostatni dzień na Siquijor

January 14 on the Philippines ⋅ 🌬 28 °C

Rano, przed 7, poszłyśmy z Sofką na snorkeling. Widziałyśmy przepiękną meduzę, morskie jeże i dużo ryb. Chyba nawet młodziutkie barakudy. Po śniadaniu było jeszcze plażowanie i potem ruszyliśmy w poszukiwaniu masażu. Tym bardziej, że od rana pada (ciepły, tropikalny) deszcz. To ogranicza pole działania.
    Trafiliśmy do Ayans Local Food, gdzie jest i jedzenie, i masaż. I oba fantastyczne! Obok Bucafe to jest zdecydowanie kolejne gastronomiczne miejsce do odwiedzenia. Trochę na uboczu, ale tym bardziej szacun dla osób, które w mało atrakcyjnej okolicy stworzyły miejsce, do którego turyści przyjeżdżają z daleka.
    Nasz prom na Bohol ma 3 godziny opóźnienia. Z nudów jeździliśmy w tę i z powrotem, spacerowaliśmy, a teraz po prostu siedzimy w porcie w samochodzie i powoli umieramy z nudów. Niektórzy z nas chcą spać, inne marzą o prysznicu, jedna osoba pracuje bez wytchnienia. Na Bohol mamy dotrzeć w środku nocy.
    Mały bonus: krótkie nagranie z supermarketu :)