Satellite
Show on map
  • Day 2

    Shanghai

    September 19, 2016 in China ⋅ ⛅ 26 °C

    Zo de eerste vlucht naar Shanghai zit erop. Alles liep zoals het moest lopen, of eigenlijk vliegen 😜. Oke vliegtuig uit, Shanghai in.. Maar waar regelen we dat? In de rij bij de paspoort controle, ben ik aan de beurt, moet ik bij het andere loket zijn voor 144 uur stay over.. voor niks in de rij gestaan dus. Maar ach, tijd genoeg! Visa check :). Dan kijken hoe ik het ga regelen met de bagage, op schiphol werd verteld dat ik dit opnieuw moest inchecken, echter kwamen de koffers niet op de band... Samen met nog 3 andere Nederlanders waarvan de koffers er ook niet waren maar even navraag gedaan. Daar werd ons duidelijk dat de koffers automatisch door zouden gaan in het volgende vliegtuig. Top, ook dat is klaar, dan nu Shanghai is. Toevallig dat Guillaume ook naar Auckland moest en dus wel met mij mee Shanghai in wilde! Dus op zoek naar de metro en richting de skyline. Wat indrukwekkend was dat! Allemaal torenhoge gebouwen, en nog mooi ook. Check de foto's en oordeel zelf;). Maar goed na een rondje te hebben gelopen, kwamen we er allebei achter dat wij geen stadsmensen waren en genoeg hadden van de drukte. Tijd dus om terug te gaan naar het vliegveld om naar een rustiger en natuurrijker land te vliegen, Nieuw Zeeland!Read more