• Day 22

Doi inthanon

December 14, 2021 in Thailand ⋅ ☀️ 21 °C

השעה 07:00 ואני מתעורר כמה דקות לפני השעון המעורר כמו בכל פעם שהגוף שלי מרגיש בהתרגשות.
    התיק גב שלי מוכן לציוד ללילה אחד ואני לוקח motorbike taxi מה-Grab להוסטל של עלמה ועומר.
    כשהגעתי להוסטל הנהג שלקח אותי שאל לאן אנחנו מתכוונים לנסוע וזאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי את צורת ההתמקחות של השתיים והופתעתי מאוד, וזאת רק ההתחלה.
    אחרי נסיעה של שעה וחצי שעלתה לכולנו סה״כ 900 באט, הגענו לכניסת שמורת הטבע של Doi inthanon.
    התחלנו את היום בטרק של כשעה שחייב לקחת בו מדריך שילווה איתנו את הדרך.
    למדריכה שלנו קראו ארי, תאילנדית מקומית שלבושה בלבוש מסורתי חם כאילו עכשו שיא החורף, כובע גרב, שמלה ארוכה, גרביים ונעלי אצבע.
    חלקו העיקרי של המסלול מורכב לאורכו ממפל בן שלוש קומות בתוך הג׳ונגל ובין טרסות האורז וגידולים אחרים.
    בסוף המסלול הגענו לנקודת סיום צמוד לכפר מקומי, ושם הגישו לנו קפה מפולי קפה תוצרת המקום שידוע בגידולי הקפה שלו, טעמנו תה סאלאפי ומשקה אלכוהולי המיוצר משזיפים שהיה מאוד טעים.
    משם המשכנו למסעדה בכפר המקומי כשהיינו הסועדים היחידים במקום, עד שהצטרף מקומי שכנראה אוכל שם קבוע וכשראינו את המנה שלו תיארנו לעצמנו שהמנה שהזמין מאוד טעימה, עד שבעלת המסעדה פינתה את השאריות הבשר לתרנגולות.
    כשראיתי את התרנגולות אוכלות שאריות בשר המראה הזה היה נראה לא שגרתי, ושאלתי את בעלת המקום שלוש פעמים ״איזה סוג בשר התרנגולות אוכלות״, כולל בדיקה סופית עם גוגל טרנסלייט ומהממצאים הסקנו שאכלנו במסעדה שמגישה בשר כלב.
    משם המשכנו למפל אחר, שנמצא לפני הכניסה למרכז מבקרים של השמורה.
    בשביל להגיע למפל זה היה הניסיון הראשון שלי לתפוס טרמפ יחד עם עלמה ועומר וכעבור כמה דקות כבר היינו על טנדר בדרך לנקודה הבאה והתחושה הייתה מטורפת באדרנלין: הנוף הירוק האינסופי והאוויר הקר ששב נתן לי תחושה כל כך טובה.
    ירדנו מהטרמפ ואחרי כעשרים דקות הליכה הגענו למפל עוצמתי ומרשים ביופיו.
    המים שזורמים מהמפל חלקם מתנדפים אל האוויר ואפשר להרגיש את זה מכמה עשרות מטרים מהמפל.
    אחרי זה לקחנו טרמפ חזרה, ישבנו באחלה ספוט לראות את השקיעה, ואחרי זה הלכנו למרכז מבקרים והשכרנו ציוד לקאמפינג שסחבנו בערך 2 ק״מ עד למתחם האוהלים. (לא השכרנו כרית)
    אחרי התארגנות לשינה והוספת שכבות בגדים כדי שלא יהיה קר בלילה, הלכנו לישון מוקדם כי למחרת היינו צריכים לקום מוקדם כדי להספיק להגיע לנקודת תצפית של הזריחה.
    באוהל ישנו עומר עלמה ואני ובאמצע הלילה התעוררנו מרוב נחירות של תאילנדי מהאוהל ליידנו ולעומר לא היה סבלנות והיא פשוט צעקה ״דיי״ ושלושתינו התחלנו להתפקע מצחוק, ואז היה גם אפצ׳י של מישהי מהאוהל הסמוך וזה היה התקף צחוק פשוט מעולה!
    4:40 התעוררנו ועלינו לטרמפ שקבענו מראש עם מישהו שהגיע לישון בשטח בדיוק כמונו.
    בדרך למעלה ההר הסתכלנו על השמיים שהיו מנצנצים מרוב כוכבים וזה לגמרי היה מחזה של פעם בחיים.
    כשהגענו ישבנו וחיכינו לזריחה בנקודה בה כולם חיכו, שזה ממש מעבר לכביש.
    אחרי זה עשינו מסלול מעגלי בתוך יער עוצר נשימה והיינו בנקודות תצפית יפייפיות בהר.