• Day 38

Kho Phangan 0.3

December 30, 2021 in Thailand ⋅ 🌧 29 °C

אני מטייל לבד מבחירה.
    לטייל לבד זאת מתנה, אני זוכה לפגוש את עצמי בכל מיני סיטואציות ואני כל פעם עובר שיעור.
    שיעור על לקיחת אחראיות.
    שיעור על נאמנות.
    שיעור על קבלת החלטות.
    שיעור על בחירה.
    כל פעם אני זוכה לפגוש את עצמי כל פעם מחדש.
    אני מצליח לתקשר עם עצמי ולדעת מה יהיה נכון עבורי.
    החיים מלאים באירועים מתגלגלים.
    אבל יש שני גורמים חשובים ופשוטים שמשפיעים על השרשרת הזאת, הראשון הוא החלטיות והשני הגישה.
    כל יום מחדש אני לוקח בחשבון את רוב הסיטואציות שיכולות להוביל אחת לשנייה.
    אני מנסה לחשב כל סיטואציה אפשרית שאני יכול להתעכב בה ואני יודע להסתכל על עצמי כמה שלבים קדימה.
    אני אתן כמה דוגמאות:
    בכל פעם שאני מטייל בג׳ונגל אני לוקח בחשבון שאוכל להיתקל בנחש ארסי.
    בכל פעם שאני שוקל להשכיר אופנוע אני לוקח בחשבון שאני יכול להתרסק ולהגיע לבית חולים.
    בכל פעם שאני לא נועל את המוצ׳ילה אני לוקח בחשבון שמישהו יכול לגנוב לי חפצים יקרים, וכך הלאה.
    ברגע שאני לוקח אחראיות על כל צעד שלי אני יודע לקבל את הסיטואציה הבאה.
    אני מתעורר לבוקר נוסף בקופנגן, אוכל ארוחת בוקר, ומחליט ללכת להצטנן במפל.
    אני מנסה לתפוס טרמפ ללא הצלחה, עד שמקומית זרה עצרה ליידי את הקטנוע שלה והסבירה לי שמוניות לא מגיעות לשם משום שהדרך תלולה מאוד, וזה לא דרך לעשות בשתי הרגליים משום שהמרחקים עצומים של מינימום שעתיים וחצי לכיוון.
    אני מחליט לחזור לכביש הראשי, מנסה למצוא דרך להגיע לחוף ופוגש בשתי בנות בריטיות שמנסות גם הן להגיע לחוף הים ללא מוצא.
    אנחנו מחליטים לקחת מונית יחד לאחד החופים שהמליצו לי עליו, ומגיעים לחוף שקט ורגוע עם מים בצבע טורקיז וחול לבן.
    אני מנסה לחפש להשכיר שנורקל ללא הצלחה ואחרי זמן מה של קצת בטן גב אנחנו הולכים לחוף צמוד ששמעתי שהוא גם מוצלח.
    שם אני לראשונה טועם מי קוקוס ישר מהאגוז, הברמן שולף סכין ובוצע לארבע את האגוז ופותח אותו.
    בבר ראיתי בחור תאילנדי חסון ושרירי שהרגשתי בנוח לדבר איתו על חיי הקהילה הלהטבית בבנגקוק.
    לאחר מכן הלכנו להציץ בחוף הסמוך וגילינו חוף נודיסטים, משם הלכנו לאכול במסעדה טבעונית ואני הזמנתי טורטיה עדשים וזה היה מדהים.
    הגישו לי גבינת קשיו וחשבתי שזה טחינה.
    לאחר מכן לקחנו מונית חזרה למרכז, אני ירדתי בדרך ונפרדתי מהבנות הבריטיות מאחר וראיתי שוק לילה צבעוני שם אכלתי בפעם הראשונה קינוח תאילנדי מסורתי ״מנגו וסטיקי רייס״ וישבתי ליד גבר תאילנדי מטולטל וחברתו התאילנדית.
    לאחר מכן הוא לקח אותי חלק מהדרך חזור שלי להוסטל, משם המשכתי ברגל.
    לא הרגשתי בעייפות, והיה בי טעם לעוד.
    הלכתי לבר שנקרא Two Rocks שם פגשתי בחורה בת 26 שנסענו לשבת על שפת החוף בתוך מתחם בונגלואים יוקרתי, ישבנו תחת עץ קוקוס תחת כיפת השמיים המנצנצים בכוכבים.
    הייתה לנו שיחה בוגרת ועמוקה שנהנתי ממנה מאוד.
    אחרי זה עשינו קצת שטויות והצטלמנו תחת עץ מלא בצמחי אוויר, ואחרי זה הלכתי לבריכה במתחם ונכנסתי למים הצלולים באמצע הלילה וזה היה מדהים!
    הכוכבים מעליי, הבריכה ריקה מאדם, מזג האוויר נעים וענפי עצי הקוקוס נושבים ברוח ומשרים תחושת ריגעון נעימה.