• Day 41

Izlet Puracé

February 12 in Colombia ⋅ ☁️ 17 °C

Danas u jutro u 5:30 krećem na izlet na Puracé. Puracé je aktivan vulkan. Već je dvije godine zatvoren i ne može se popeti do skroz gore. Na izletu idemo k'dva vodopada, na livadu di rastu frailejoni (biljka koja raste na brdima Kolumbije i Ekvadora), na vidikovac sa kojeg se mogu promatrati kondori i k'izvoru termalskih voda i ne budemo se penjali na vulkan.
    Danas nas je 13 osoba na izletu - svi su Kolumbijanci osim mene.
    Nakon vožnje od 1.5h stižemo k'prvom vodopadu "San Antonio". Poslje toga idemo na vidikovac promatrati kondore. Ekskurziju prate dva vodića koji su autohtoni stanovnici tog prostora. Skupilo se dosta ljudi na vidikovcu i jedan čovjek je bacil hranu (strvinu) na stijenu da namami kondora. Svi smo strpljivo čekali dok je sletjela jedna ženka. Andski kondori imaju bijelu kragnu oko vrata i muški mogu imati do 15kg a njihov raspon može biti do 300cm.
    Kondorica je sletjela na stijenu, najela se, i opet otišla dalje. Poslje toga smo i mi otišli na doručak u mali obiteljski restoran.
    Ojačani smo krenuli dalje do drugog vodopad i višlje gore do polja sa frailejonima. Posjetili smo lagunu i otišli dalje do termalskih izvora.
    Jer je tu vulkanski prostor, jako se osjeti sumpor. Smrdi ko kad se jaja skuhaju koja više ne valjaju.
    Iz nekih izvora dolazi vruča voda, iz drugih malo hladnija. Prošetali smo se kroz termale, otišli smo do vidikovca i opet nazad k busu koji nas je opet odpeljal do restorana di smo ručali. Već je bilo oko tri po podne kad smo krenuli nazad. Jer smo morali čekati na putu, tek smo se vratili oko 6 na večer doma.
    Poslje tuširanja sam se već brzo spremila za u krevet i otišla spavati.
    💡U Puracé-u nema policije. Autohtoni stanovnici imaju ovdje autoritet i oni su dužni pobrinuti se za red.