Dag 6
20 janvier 2025, Norvège ⋅ ⛅ -12 °C
Toen ik vanmorgen wakker werd tegen 7 uur, zag ik állemaal lichtjes en zo te zien was het een redelijk grote plaats. We waren we aan het afmeren in Harstad. En het sneeuwde als een malle!En savoir plus






















Voyageur
Hier wordt gewoon doorgewerkt met -8….hier doen ze niet aan vorstverlet! 😉🍀
VoyageurWat leuk om jullie reis op deze manier mee te maken. We krijgen zo een geweldige indruk van het land.
Voyageur
Familie van.......... M&S
VoyageurIk denk het wel ….. 🤭🤭
VoyageurNee joh!! Deze zijn namelijk wél leuk!! 🤣
Voyageur🤣🤣