Satellite
Show on map
  • Day 15

    De kleine dingetjes

    November 10, 2022 in New Zealand ⋅ ☀️ 3 °C

    De afgelopen dagen liepen lekker. Het was mooi weer en redelijk rustig. Woensdag hebben we ingekuild dit was gelukkig zo klaar. Daarna heb ik mijn eerste "motorrijles" gehad van Joppe hier in het weiland. Dit ging prima ik hoop binnenkort over het erf te kunnen crossen op de motor in plaats van de quad. Melken gaat ook echt lekker we zijn nu op het punt dat we niet meer met zijn drieën hoeven te melken. Met 2 man zijn we met 2.5 uur klaar. Dit geeft ruimte om andere dingen te doen. Van papa heb ik voordat ik weg ging een drone gekregen om hier mooie beelden te maken. Het waaide van de week niet dus toen durfde ik het aan hem de lucht in te gooien en wat te oefenen. Ik hoop binnenkort wat mooie beelden van het bedrijf en de koeien te kunnen maken. Gister had ik de verantwoordelijkheid over mijn maatje Bram (de hond) deze had ik voor het eerste mee genomen te touren op de quad dat ging mooi. Vandaag was ik vrij en heb ik de auto gepakt om wat van het land te gaan zien. Het is hier echt prachtig. Ik wil een telefoon houder aanschaffen om wat te filmen tijdens het rijden. Ook word er deze week kunstmest gereden. Dit gaat met vrachtwagens en stuift verschrikkelijk. Dus hang niet je was buiten🙃Read more