Satellite
Show on map
  • Day 67

    Eeennn gelukkig nieuw jaaaarr♥️♥️

    January 1, 2023 in New Zealand ⋅ ⛅ 21 °C

    Als eerste voor iedereen de beste wensen😘

    Ik ben de feestdagen rustig door gekomen. Het is hier heel anders dan in Nederland. Kerst was een dag en hebben we bij de familie gevierd door middel van secret santa. Soort lootjes trekken ik heb een ketting gekregen met een varenblad er aan. Nieuw jaar is hier natuurlijk 12 uur eerder dan bij jullie. De koeien hadden massaal besloten dit niet te vieren waardoor ik gewoon weer om 4 uur in de melkput moest staan en dwars door de jaarwisseling heen ben geslapen. 12 uur smiddags heb ik samen met Jan en Annette geproost op het nieuwe jaar in Nederland.

    Op zowel kerst als nieuw jaar heb ik heel veel contact gehad met Nederland wat ik echt heel leuk vind. Op deze manier ben ik er toch een beetje bij.

    Het weer is prachtig dagen 30 graden gehad dus daar zal ik niet over klagen. 🙃 Ook de luchten sochtends zijn prachtig

    Bij de melkput zitten kittens en als iets klein en aaibaar is moet ik het vangen. Dus ik heb de afgelopen dagen als een debiel achter kleine katjes aan gezeten. Maar ik heb ze te pakken. Ik zal even kijken of ik ze mee kan nemen naar huis.

    Ook heb ik mijn vliegticket geboekt. 3 feb sta ik weer in nl. Ik kijk er erg naar uit. Nog 12 dagen en dan ben ik klaar op de boerderij. Zoals het nu lijkt gaan we door middel van een hop on hop off bus door het zuider eiland reizen. Ik ga dan zelf verder naar Auckland waar ik nog een dag of 2 de tourist uithang
    Read more