Satellite
Show on map
  • Day 77

    Invercargill & Dunedin

    January 11, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 15 °C

    Mijn reis door Nieuw zeeland is een week eerder begonnen. Op maandag ben ik afgezet in mijn airbnb in Invercargill. Hier ben ik twee dagen gebleven. Invercargill is niet een stad die je perse gezien moet hebben dus na twee dagen was het ook wel mooi geweest en ben ik met de bus naar Dunedin gegaan. Hier verbleef ik in een hostel wat ik nog nooit eerder had gedaan. Ik was alleen dus kende daar ook verder niemand. Er waren kamers van 8 bedden mijn kamer deelde ik met 4 andere jongens de eerste nacht. Even kennis mee gemaakt en de volgende dag samen mee gepoold. Voor een eerste hostel snap ik wel dat mensen dat heel leuk vinden als verblijf. Je hebt alle vrijheid en leert mensen van alle culturen kennen. Op de een of andere manier nog geen Nederlander tegen gekomen. Donderdag avond kwam Joana samen met Sean ook in Dunedin. We zijn samen nog even de stad wezen verkennen en wat drankjes gedaan. Ze konden bij mij op de kamer slapen wat toch net iets een veiliger gevoel geeft. De volgende ochtend zijn we samen vertrokken naar de volgende locatie.Read more