Satellite
Show on map
  • Day 79

    On the road again

    January 13, 2023 in New Zealand ⋅ ⛅ 22 °C

    De wekker ging vanochtend om 8 uur. Even gauw een ontbijtje naar binnen gewerkt en uitgecheckt toen kon het avontuur echt beginnen. We zijn eerst naar de klif gereden. Waar ik er achter kwam dat een stijle berg oplopen niet mijn beste kwaliteit is. Om dat verder te bevestigen zijn zijn we naar de steilste straat van de wereld gereden en die ook maar even beklommen. (Het was net of ik in Giethoorn was zoveel Chinese) Ik had niet perse heel veel dingen die ik perse wilde zien terwijl we op reis zijn behalve Penguins maar de penguins wilde ons niet zien. Ook zijn we op het strand geweest wat vergeleken met de standen in nl echt paradijs is. We vandaag 349 kilometer gereden. De verdeling in de auto was duidelijk Sean reed, Joana lette op of er een gele auto langs kwam en ik deed de muziek. Als je met ze alle heel vals Nickelback mee kunt zingen zit het wel goed. Echt prachtige dingen gezien onderweg van weide vlaktes tot hoge bergen en van enorme sprinklers over de weide tot enorme blauwe meren. Wat is dit een mooi land. Maar om 4 uur kwamen we er wel achter dat we nog iets moesten boeken waar we deze nacht konden slapen. En vind dan maar is iets binnen je budget. Gelukkig na even zoeken had ik wat gevonden en zitten we nu gezellig buiten bij te komen van vandaag. Op naar de volgende.Read more