• Day 8

Ziua 7: Peștera Batu și Cameron Highland

September 26, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Plecam din Kuala (yeeeey-in secret). Odată ieșiți din oraș sper sa ajungem în locuri pline de verdeață și sa ne bucuram de frumusetile Malaeziei.
    Prima oprire- Batu Caves. Ne întâmpina maimuțe pe drum, o statuie cât un bloc cu 10 etaje și muuulte multe scări. Locul e minunat,e o pestera săpată în stâncă ce parca se topește. E plin de temple și ghirlande de flori, localnicii se roagă și turiștii vizitează, ai vrea sa crezi ca e un loc de cult dar din păcate e tot la fel de murdar și plin plin de mirosuri neplăcute.
    Ne continuam drumul. Încet intram în jungla- alta viata.
    Ne oprim la o cascada imensa- Lata Iskandar unde începem sa simțim ca natura acapareaza dezordinea oamenilor întâlniți pana acum.
    E liniște, suntem absorbiți de loc, stam un moment și ne continuam drumul spre plantațiile de ceai.
    După vreo 50 de km de drum șerpuit încep sa apară: hectare întregi de plante mici și verzi, asemenea tufisurilor ornamentale și ferme de căpșuni (e singurul loc din tara în care se pare ca cresc), vedem ferme pline cu albine și fluturi.
    Ne cazam la un hotel elegant și pentru prima data vedem cerul. Nu mai e nici ceata, nici haze sau poluare, e.... Ca-n Sinaia 😁
    Odată cazați realizam ca ne-am uitat toți banii în seiful hotelului din Kuala 😣😖🤯😳😵🤬🥺🤦‍♂️🤦‍♀️🤷🏼‍♀️.
    Sunam la hotel, la început spun ca nu au găsit nimic, noi ca venim cu politia... Într-un final miraculos ii găsesc și ne spun politicos sa ne întoarcem după ei... 4 ore de drum doar dus, faruri slabe... Nu era posibil. Obținem amânare pana a doua zi și ne încheiem ziua.