• Day 1

Drumul spre tarile calde

February 17, 2021 in Egypt ⋅ ☀️ 13 °C

E ora 10. Ne vedem cu toții în aeroport în adidași și geci subțiri cu bagajele pregătite pentru noua aventura.
    Suntem 14...da 14 oameni zgriburiti la - 5 grade ce așteaptă cu mare entuziasm tarile calde.
    Singuri în aeroport, realizam cât de tare a lovit pandemia turismul, ne prezentam testele anti-Covid obligatorii și ne urcam în avion.
    Drumul de 3 ore a trecut repede cu o carte buna și sandvișuri din dotare (pe avion servesc doar apa... Tot din cauza pandemiei).
    Ajungem în Egypt... Vânt, frig și multa mizerie.
    Ne luam cartele de la gheretele din aeroport ca să avem net și ne urcam în autocarul pregătit de agenția de turism.
    Hotelul... Makadi Spa (top 10 pe TripAdvisor) rece, gol și fără viata.
    Camerele înghețate, apa rece, mâncarea vine în 2 ore...
    Vroiam acasă. Palmierii erau loviți de vânt și plaja depresiv de rece.
    Cu 2 perechi de tricouri pe noi și șosete în picioare... Noapte bună. Maine speram sa fie mai bine