Rijden op het strand 🏖️

July 17, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 15 °C

Na heerlijk te hebben gedoucht🚿, voor het eerst sinds we zijn vertrokken, in een sportcentrum aan de buitenrand van Sydney, reden we door naar Newcastle. Hier hebben we op Darby St een lekker biertje gedronken en zijn we later doorgereden richting Stockton Beach. Daar wilden we de volgende dag gaan oefenen met rijden op het strand, voordat we naar binnenkort naar Fraser Island gaan.
    We wilden ook daar op het strand gaan kamperen, echter gooiden de weergoden roet in het eten en ging het eind van de middag heel hard regenen 🌧️. Aangezien de verdere voorspellingen er ook niet hoopvol uitzagen, hebben we ervoor gekozen om terug te rijden en een hotel te boeken in Newcastle. 🏩

De volgende dag scheen de zon weer en zijn we meteen naar het strand gereden! Lucht uit de banden, auto in de juiste 4x4 setting en toen eindelijk het zand op🏝️! Na voorzichtig beginnen, konden we allebei vrij snel wennen aan het gevoel. Marleen heeft de auto eenmaal laten stranden, maar gelukkig konden we zelfstandig weer verder! Dit was een hele gave ervaring! Binnenkort mogen we dus weer :)