• Day 26

The way to Ko Phi Phi/ באוויר בים וביבשה

March 7, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

קמנו מוקדם, התארגנו ליציאה נפרדנו מהדס ועמית בחצי עפיצות וירדנו לטקסי שלנו.
    כמובן שהתברברנו בדרך, ושמנו לב לחוסר הריכוז שלנו אבל בסוף הגענו לשדה וכל התהליך קליטה עבר מהר מאוד.
    בנחיתה בפוקט התחלנו לחפש דרך להגיע אל הנמל למעבורת, כשבראש האי המיועד הוא קופיפי בשיקולי מזג אוויר.
    מהר נחטפנו לנסיעה זולה במיניוואן צפוף ומחניק ובתוך שעה חצינו את האי אל הפיירי.
    צ'יפס של קאנטרי דקל ושייק מושקע לסגור את הפינה של ארוחת הבוקר והופ מתחילים לצלוח את הים.
    אני אוהב שאם כבר נמצאים בתתקופת שינוי אז שיקרה בטראח, ולראות פתאום את קופיפי לגמרי מעביר את התחושה, סופסוף ים.
    יורדים לאדמה אל נוף גלוייתי של הרים עטויי יערות וסבכים וצוקי אבן נופלים בחדות אל המים.
    הסתובבנו למצוא לנו הוסטל והתפשרנו על הרמוני הוסטל כשבקוקוז היה פולי בוקט.
    החדר די מזבל ובעיצוב ישן אבל אנחנו לא מתעדים לבלות בו יותר מדי.
    יצאנו לשוטטות, תוך כדי ארוחה הזמנו כרטיס טיסה לנפאל (שהפלא ופלא תוך כמה שעות כבר הספיקה להידחות, כרגע נחיתה ב17.3 בבוקר)
    ובסקרנות של הרגע נכנסנו לסוכנות צלילה.
    בסוכנות עבר פעם דקל, מדריך ישראלי, שציפינו לראות אבל מסתבר שהוא כבר עזב לפני 4 שנים ובמקומו קיבל את פנינו בחור נסיכי בשם ריקרדו.
    ריקרדו ממוצא ברזילאי, קירח, ובעל זקן עבות שמצא את עצמו מדריך צלילה באי כבר 5 שנים.
    הוא סיפר לנו שאין הרבה תיירים ואם נחליט לעשות את הקורס נהיה היחידים (+ עוד מדריכה מתמחה בריטית בשם גרייס).
    עברנו על התוכניה וגילינו שאפילו נוכל להספיק 2 כוכבים אם נרצה, בקיצור העיניים היפות של ריקרדו הילכו עלינו קסם והשתכנענו להתחיל בכוכב הראשון.
    יצאנו לשעת דמדומים לחוף, לשכשך רגליים ולהלך עוד קצת באי כשבשעה שמונה התיישבנו למופע אש של crew מינימום ברמת N.W.A.
    מעגל תיירים שותה בירות ונעקץ מיתושים, מוחאים כפיים בטריק מגניב ובורחים לאחור כשאחד החברה מפספס תפיסה אווירית ומפיל את הלפיד קצת יותר מדי קרוב אלינו.
    בקיצור, מחזה מרהיב.
    ארוחת ערב בגרליק 2 מנות קאו סוי (6 פטישים טופס) וחזרה להוסטל למקלחות ושינה.