• Day 28

כוכבי ים 🌊🐡🦀

March 9, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

קמנו בבוקר, אוכל קפה ויצאנו עם גרייס וריקרדו לים הפתוח לשחיית בוקר, ותרגולים של המערכות והציוד מעל ומתחת למים.
    בצהריים חזרנו נרגשים ויצאנו לרציף.
    שילמנו על כניסה לשמורות ועלינו על הסירה של המועדון, לכיוון קו בידה נוק.
    צחוקים עם ריקרדו וגרייס, השתזפות בדק, עלייה על ציוד וקפיצה לתוך האוקיינוס.
    פרטי כרישים שחורי סנפיר יפים מתגלים להם, אינספור שוניות, דגים, לובסטרים אבו נפחות ודגים מרובעים מהפנטים אותנו למשך שעה של צלילה והתרגלות לעולם החדש, חסר המילים ובעל תפיסת כבידה שונה בתחליט.
    חזרנו לספינה לארוחת צהריים, קפה וקפיצות מהסיפון הגבוה אל המים.
    נקודת הצלילה הבאה היא מלונג ביי/ אבן צבי הים.
    לא סתם ניתן השם, ראינו שני צבי ים יפיפיים וחמודים, צללנו לתוך תעלות ריף ונהננו לראות את ריקרדו מתלהב ככ מהדברים היפים שהוא מצליח לזהות ולהראות לנו.
    חזרנו אל האי לארוחת ערב מאכזבת לגמרי אחריה חייבים היינו להמשיך לעוד אחת שהסתמנה גם היא כעל הפרצוף.
    אבל, אחרי יום כיף ככ לא יכולנו לתת למצברוח לרדת, חזרנו להוסטל בציפייה ליום המחר ולהתחיל ללמוד את כמויות החומר העיוני שנפלו עלינו בשביל הכוכב הנחשק.
    קמנו לבוקר נוסף ויצאנו לעוד שני סשנים, באותם המקומות, ושוב ראינו חברינו מאתמול. להקת הכרישים, צבי הים ונוספו עוד שני סטינגרייז ונחש ים קטן.
    את מבחני הים עברנו, עכשיו רק נשאר לעבור את המבחן העיוני.
    חזרנו להוסטל ללמוד, ולגשם זלעפות שהיכה באי בחרון.
    עטינו חליפות סערה ויצאנו לארוחת צהריים הודית מטובלת וטעימה שקיבלה חמישה כורכומין.
    בקפה טעים במקום מערבי פגשנו חברים מפאי וניגשנו למועדון להוציא 50/50 במבחן העיוני שהיה קלללללללל (למדנו כמו חנונים).
    הלכנו לחוף לישיבה על החול ודיבורים מול אור היום הדועך. סרטנים קופצים ומתהלכים מגומה קטנה לאחרת, והשפל מושיב את הסירות על הקרקע.
    אכלנו פיצות שמילאו דודא וגם היו טעימות והמשכנו לישיבה עם כל החבורה של המועדון צלילה ברולי (בר קריוקי בשם הרולינג סטונז שמשמיע רוק אלטרנטיב משנות ה90' 2000').
    קיבלו אותנו בזרועות פתוחות לשולחן ארוך מלא באווירה טובה ואנשים מגניבים שחלקם הצלחנו קצת להכיר וחלק ישבו רחוק מדי.
    2 מוחיטוז חזקים בקטע מפתיע אבל שלגמרי זרמנו איתו, וסבב צ'ייסרים עלינו למדריכים האהובים שלנו (ריקרדו טס מחר לחגיגות סיינט פטריק באירלנד אז חוגגים גם בשבילו).
    מהר מאוד התחילו לשכר אותנו ולהזמין לנו עוד קוקטיילים וצ'ייסרים בלי שנראה את זה מגיע, התרגשנו מהמחוות והרגשנו בחיק חברים חם ואוהב.
    דידינו את דרכינו חזרה להוסטל מדושני עונג לשינה מתוקה.

אחרי התלבטויות איילת ואני החלטנו להמשיך לכוכב צלילה שני! חמישי 2 צלילות צהריים ועוד אחת בחושך, שישי בוקר צלילה נוספת ובצהריים אנחנו עוזבים את האי לקראבי!