• Day 46

Annapurna Day 5,6- Rest, Manang to karka

March 27, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 8 °C

היום מנוחה חלף לו לאיטו
    בין סבב מקלחות בוקר, וקריאה במיטה לחלק לעיקרי שהעסיק אותנו כל היום, האם לעלות לאגם טיליצו ולהאריך את הטרק.
    קצת היה לי חבל שהיינו צריכים להתעסק במחשבה הזו ככ הרבה אבל לא רצינו להיקלע לזחיחות
    פורטרים וסוכנות שהמליצו לא ללכת חרף הסכנה (שכנראה לא חפו אינטרס אישי), אל מול פורטר אחד, חברים נחושים ורצון גדול לצאת להרפתקאה.
    לקראת הערב, כשכבר השתכנענו לצאת, החלטנו לבדוק את התחזית עקב הודעה שריחפה לה באחת מקבוצות הוואטסאפ על סופה.
    מצאנו שאכן מתועדת סופה באותם הימים ושאם נחליט להמשיך את הדרך בלי האגם נוכל לחמוק ממנה.
    גם אם קשה לסמוך על התחזית, בסוף היא הכריעה את הכף וקראה לנו לוותר ולהמשיך את המסלול כרגיל.

למחורת קמנו ליום קצר (חוקי ההסתגלות לגובה מכתיבים לנו את האורך), בו עצרנו לתה על גג אחד ההוסטלים שבדרך ורקדנו 'מוכר פרחים' כמו בימים עברו.
    עמודי חשמל חלולים נשמו לקרבם את הרוח וחיללו לנו נעימות טיבטיות משהו.
    הגענו ליקראקה, הכפר בו נעביר את הלילה, ב 12:30.
    עלינו עוד לגובה להסתגל יחד עם אורן, נשנשנו צהריים ובגלל שאין קליטה התכנסנו יחד עם כל גל החברים שלנו (הדס, שקד, שוהם, ואורן) בחדר האוכל לרצף משחקי קלפים בלי סוף של 'פרזידנט' שליווה אותנו עד הזמן לישון
    בנוסף נדי ואני למדנו משחק שולחן נפאלי מגניב שמשלב סנוקר אבל עם דסקיות שהודפים בעזרת האצבעות והן מחליקות על שכבת טלק עד לחוריהן.