• Day 48

Annapurna Day 7 -Kharka to Thorung phedi

March 29, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 11 °C

קמנו ליום הליכה קצר אך הקשוח עד כה, מתחילים להתמודד עם קשיי נשימה שעד כה בחיינו לא נתקלנו בהם וכל עלייה קטנה מתישה אותנו ואנחנו עוצרים להסדיר את האוויר.
    בדרך, נדי ואני רקדנו על אבן גדולה וסידרנו בה רוג'ום, חלפנו על פני אגם ברקת וסטינו מהשביל במיוחד כדי לדחוף את הראש פנימה.
    הגענו להוסטל בטורונג פאדי, נמרחנו על הספות באולם האוכל, וחיכינו שחבורה גדולה ורועשת של ישראלים תמשיך את דרכה מהפסקת הצהריים.
    בינתיים, בנוהל, סבבי קלפים של שיטהד ופרזידנט.
    נסגרנו על חדרים ועלינו להסתגל לגובה.
    בינתיים, נדב הראה תסמינים של מחלת גבהים/ התייבשות עם כאבי ראש חזקים, וטיפלנו בו כמו אחיות עקשניות שדוחפות לפיו מרק שום סמיך ומים כמו אוויר.
    כל הקבוצה נכנסה לסשן קריאה, כל אחד שקוע בספרו עד ארוחת הערב, הדל באט המיוחל.
    הלכנו לישון כשכל הדברים שלנו למחר מסודרים בקפידה לקראת יציאה מהירה מחר ליום הפאס ב5:00
    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על ראשי שום קלופים
    (באמצע הלילה קמתי להשתין בכוחות עילאיים וזכיתי לחזות בחופת כוכבים היפה ביותר שראיתי בחיי, אושר)