• Day 112

רודטריפינג נאקו

June 1, 2022 in India ⋅ ☀️ 12 °C

את הבוקר פתחנו בהמתנה לאוטובוס יחד עם סומט ואניש על צ'אי ומתוקים.
    ברקונג פיו סומט המשיך לשימלה ואניש נשאר איתנו כדי לעלות על אוטובוס יחד לנאקו.
    אז כמובן שאין אוטובוס, ראש הממשלה נמצא בספיטי או משהו אז בוטלו כל הלוקלים.
    נרגענו עם לחם חמאב וריבה ויצאנו למצוא פתרונות.
    הדרך בטרמפים לא רלוונטית הפעם, אז מצאנו גיפ במחיר מעולה ויחד עם אניש יצאנו לדרך.
    אחרי שלושה חודשים של טיול בצד אחד של ההימלאיה סופסוף חוצים לשני, מעבר יבשת קדמונה.
    הנוף מתחלף למדרשת בן גוריון משהו, שילוב של מדבר הררי ופינות ירוקות מציצות בכפרים.
    למטה בתחתית הואדי זורמים כמויות של מים ולמעלה בפסגות לקינוח מציץ השלג.
    היומיים בנאקו עברו עלינו בשלווה, טיולי יום, שתי ארוחת ערב בבופה של אחד המלונות (9.9 טיקות מסאלה לפנים) וברביצה במרפסת
    חוץ מאותו הלילה, בו איילת לא ישנה כלל וכלל, היא קיבלה את הבשורה המשמחת והמיוחלת לה חיכתה ככ הרבה, קבלה לתוכנית לימודי קולנוע מטורפת בדנמרק, וואו.
    עכשיו כשסוף הטיול באופק בשבילה, נשאר רק להחליט איך לבלות ולמצות את המזרח בשיא הכוח.