• Day 113

רודטריפינג דנקהאר

June 2, 2022 in India ⋅ ☀️ 7 °C

לתחנה הגענו שעה לפני הזמן בנסיון לתפוס טרמפים ולהתחיל את דרכנו אל דנקהאר.
    שם מחכה החבר מההומסטיי שעשינו איתו בוקינג טלפוני ושזיהה את איילת כישראלית לפי מבטא (הבטיח שקשוקה לבוקר אז איך לא נגיע).
    אגודלים מונפים מוזיקה טובה ריקודים על האספלט אבל בינתיים ללא הצלחה.
    האוטובוס מגיע מפוצץ באנשים וממשיך בלעדינו (כי כבר יש סטנדרט) את הדרך בה היינו אמורים ליסוע.
    "מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד"
    וכך פתאום, עצר לנו בחור רגוע ונעים הליכות, ברכב פרטי וקטן אליו דחסנו את החיים והסכים לקחת אותנו איתו ליום סידורים ולשיצ'לינג, בדיוק איפה שתכננו.
    הבחור מפקח של הבנק ההודי הממשלתי וכך בדרך עצרנו בשני כפרים לסידורי עבודה ואחרי חמש וחצי שעות הגענו ליעד.
    הדרך עצמה הייתה אחת היפות שיצא לי לראות, שילוב של המדבר, שדות ירוקים שלג ונסיעה קרובה לנחל פשוט מקרין סרט רץ מהחלון שלא מפסיק לעניין ולהפליא.
    מכאן צריך רק למצוא דרך לעלות 10 קמ אל דנקהאר כשהכביש כמעט ונטוש ואין לנו קליטת סלולר.
    עומר ואני יצאנו למסע שכנוע מקמומיים לקחת אותנו ברכבם הפרטי ואנחנו נשלם להם, כמובן שהצלחנו וכך נגמרת לה הדרך.
    הכפר עצמו מורכב מבתי בוץ כשבקצה עומד המנזר הישן, בנוי כאחד עם מצוקי אבן גבוהים.
    על גג ההומסטיי פגשנו זוג הודים שמטיילים פה בעמק, אחד מייעץ מלונות בדובאי והשני שף ויועץ קולינרי במחוז שלו בהודו.
    חברה חדים ולעניין שכיף היה לדבר איתם ולהעביר את זמן השקיעה היפה.
    על אף יופיו של הכפר נפלתי לאיזה וירוס מבאס שהשבית אותי למזרון בהוסטל למשך כל השהייה.
    (פומו גדול מאגם שנמצא כשעה וחצי הליכה מעלינו)
    למרות זאת, לפעמים זה מספיק פשוט לשבת במרפסת לבהות בטפט שפרוש לפנים ולהיות מבסוטים על החיים.
    בוקר למחורת פתחנו בשקשוקה (איך נחלק עכשיו 4 ביצים?), איילת יצאה לה לשיטוטים ועומר נכנס איתי לאווירת ההתכרבלות אל תוך השנץ.
    חבורת ישראלים הצטרפו, כשמשיחה עם אחד מהם למדנו שכל הסטיגמות על המטייל הישראלי בהודו לא מופרכות בכלל, ממש השראה לחיקויים טובים שיגיעו בהמשך.
    היום מסתיים לו במשחקי שש בש, שיט הד (עם בעל ההוסטל שהיה פשוט אמן) ספרים וטאלי.
    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על שלט שאפשר לשנות בעזרתו את כל הנוף שנמצא מולך.