• Day 186

ימי קופנגן

August 14, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

נחתנו לתוך קופנגן בשבוע של הפולמון
    מלא תיירים, משפחות ישראליות בחופש גדול, מזג אוויר מצויין אבל שמש ביישנית, וריח של חופשה נישא עם המלח של הים.
    חלמתי על קופנגן עוד מסבב א' בתאילנד והנה זה מתגשם.
    שלא כמו שאר החופים והאיים עד עכשיו קופנגן גדולה. לקחו כמה וכמה ימים להבין בכלל איפה אני ממוקם, איפה השמש זורחת או שוקעת ולאן נוסעים לחפש אקרויוגה או שוק אוכל טוב.
    חוויה מזוקקת בול למה שחיפשתי, בין השתקעות במקום אחד
    (סבלט בדירה על שדרת דקלים שקטה עם יובי, חברות אמיצה עם חתול אחד בשם סמבו(ל), המון חיות אקזוטיות שניסו להצטרף לחגיגה והכניסו אותנו למצב לחימה או חרדה, ובובות צעצועים מקריפות של הילדה שאני משאיל ממנה את הבית.)
    לבין גילויים ונופים חדשים כל יום באי
    (מסיבות עם יובי גילי וניצן אל תוך לילות לבנים, חופים לבנים מים שקופים וסירות דייגים שהביאו במיוחד כדי שיצטלמו טוב, מפלים, התפננות בבריכה עם נועם ועדן, אלמוג, אימוני בוקר אקרו ויוגה, יום של יומולדת מלא בחוויות וברכות מרגשות של אהובים מהארץ או העולם, אוכל תאילנדי, בורמזי (נדירר) וטבעוני בקטע וולנסי)

מרוב הכיף, לא שמתי לב והשבוע טס ממני והלאה
    אבל למצברוח אין לאן לברוח.
    עוד יומיים המשפוחה מגיעה לוייטנאם ואיתם טיול שונה מיוחד ומרגש בצורה אחרת ממה שאני רגיל עד עכשיו
    לפני יממת נסיעות ודרכים שתעבור אמן בקלות ולילה נוסף בזיתאי בבנגקוק.
    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על מסיבת צבעים משובצת בריטים שיכורים זרוקים לאורך קו החוף ודואגים שתהיה תמיד סיבה לחייך.