衛星
  • 日257

הנקסנדו

2022年10月24日, 日本 ⋅ ⛅ 8 °C

ארוחת בוקר של קורנפלקס על קוואקר עם קפה נחלה ליד ואנחנו יוצאים לדרך הנקסנדו, טיול יום לכפר טסומגו.

השלכת מטריפה וצובעת את העצים והנוף בצבעים שאני לא רגיל. מזג האוויר בול, נופים יפים וההתקדמות איטית עם המוצ'ילות מלאות על הגב.

זו איזו דרך עתיקה שנהגו להוביל בה סחורות, בצד הדרך יש כל מני מוניומנטים או מקדשים, כל 500 מטר יש פעמון שמסתבר שאמור להבריח דובים אם מצלצלים בו בפאניקה. אנשים הולכים מולנו אשכרה עם פעמונים קשורים עליהם ומצלצלים עם כל צעד (אם הייתי דוב הייתי רק מתגרה יותר)

אחרי בערך שבעה קילומטרים, שני מפלים, וגם בית תה מלא עשן שאנחנו מתיישבים בו להפסקה אנחנו בטסומגו, יושבים לנוח על בירה קירין. השמיים מתחלפים וגשם מתחיל לרדת.

יש לנו דרך ארוכה אל ההוסטל שסגרנו הלילה, איפשהו בין טקיאמה למטסומוטו אז אנחנו הולכים לתפוס טרמפים על הכביש

טרמפ ראשון
    שני חברה שעובדים בעירייה, מסתבר בכלל שאחד מהם הוא ראש העיר? לא בטוח שהבנו נכון.
    מורידים אותנו בסבן אילבן הקרוב איפה שיותר נוח לטרמפ הבא.

טרמפ שני
    בסבן אנחנו מרכיבים ארוחה שכבר פעם שנייה כוללת טופו בר מחלבן מהמקרר.
    בחוץ יובי פוגשת את טום וחבר שלו, חברה יפנים, בעלי מלון ליד, אוהבי ספורט ואקסטרים שמבינים אנגלית.
    החבר, חותר קיאקים מקצועי בכל העולם ועוזר לנו להבין איפה כדאי לרדת לפני שהוא ממשיך עם הרכב.
    טום, רץ חצאי מרתון במסלולי טרקים, לוקח אותנו איתו לצומת הבא ואנחנו נהנים לדבר איתו לאורך הנסיעה.
    כשהגענו, טום האלוף נשאר וניסה לתפוס איתנו טרמפים, הדרך כמעט ריקה, אף אחד לא עוצר ואנחנו ממשיכים איתו הלאה למטסומוטו בה הוא גר.

החושך כבר ירד, טום מוריד אותנו בול בתחנה ואנחנו מוקירים לו מלא תודה.
    מצטיידים בארוחת ערב ויין בסבן אילבן (הפעם אני לוקח מהמנות של האוכל המוכן שצריך רק מיקרו) ויוצאים באוטובוס יקר לכיוון ההוסטל.
    יומה, הבעלים, מגיע לאסוף אותנו, ומספר על מסע מסביב לעולם שהוא עשה במשך שנה.
    ההוסטל שלו ולשל חברה שלו, בסגנון יפני מסורתי, מחצלות על הרצפה ומזרונים עם המצעים מקופלים בקצה החדר.
    הלובי הוא אוסף מזכרות של יומה מכל מדינה שהוא ביקר בה בעולם יחד עם מלא פריטי אומנות קטנים ומיוחדים שהחבר'ה שלו מכינים למכירה.

עושים טראוויס, ארוחת ערב ויין, פוקר סיני, אני לומד מונופול דיל ונזכר שאף פעם לא התמודדתי טוב עם מונופול. נמאס לי מהר וסוגרים עלינו את הסלון כי כבר מאוחר